Ga naar de inhoud

Onze Opdrachtgevers

Onderwijs

Zakelijk

Zorg en welzijn

Specialisten

movie_filter Niels Ruitenbeek

Filmproducties

photo_camera Hilde Ruitenbeek

Fotografie

Nieuws

Make-a-Wish in de fotostudio

18 september 2024
1 min lezen
met14
arrow_forward

Nieuwe samenwerking Chatilla van Grinsven

10 september 2024
1 min lezen
met14
arrow_forward

Deltaplan Alvleesklierkanker in Actie!

8 juli 2024
1 min lezen
met14
arrow_forward

Nieuwe opnamen VVN Verkeersexamen

27 mei 2024
1 min lezen
met14
arrow_forward

Opdrachtgever

Uitgeverij Inside

OMSCHRIJVING

De Timmerfabriek – werken aan jezelf

DIENSTEN
photo_camera Fotografie
movie_filter Video
 

De opdrachtgever: Uitgeverij Inside

Gezond oud worden, dat wil toch iedereen? Schaatslegende Marianne Timmer (1974) vraagt het zich dagelijks af. Volwassenen worden zwaarder en bewegen minder. Steeds meer jonge kinderen lijden aan obesitas. Tijdens de coronapandemie, toen het land stilviel, besloot ze het fundament te leggen onder De Timmerfabriek. Daar kan iedereen werken aan zichzelf. De olympisch kampioene van 1998 en 2006 begeleidt mensen op het gebied van vitaliteit. Met haar inspirerende verhaal is ze een veelgevraagd spreker in het bedrijfsleven.
In dit boek deelt ze haar kennis en opvattingen. Ze praat openhartig over haar eigen mentale worsteling, over intrinsieke motivatie en weerbaarheid. Daarnaast gaat ze in gesprek met André Kuipers, Floor Jansen, Peter Heerschop, Leontien van Moorsel, Viggo Waas, Goedele Liekens, Humberto Tan, Chatilla van Grinsven en Hugo de Jonge. Zij werpen ieder vanuit hun eigen perspectief en achtergrond een ander licht op dit actuele thema.

 

De opdracht

Naast de fotografie voor het boek heeft met14 ook een registratie van elk interview gemaakt dat online terug te kijken is. Daarnaast heeft met14 ook content geproduceerd voor de sociale media van Marianne Timmer en Overamstel Uitgevers.

 

Resultaat

De video’s zijn terug te vinden op de verschillende sociale kanalen. De foto’s zijn deels terug te zien in het boek, op de cover, en via verschillende sociale kanalen.